045 1241213 info@kranu.fi

Kranu ja digimarkkinointitoimisto Myyntikuutio on jo jonkin aikaa tehnyt tiivistä yhteistyötä ja Jarno sekä Ville siirtyvät Myyntikuution alle hakukoneoptimoimaan sivustoja sekä tekemään muita tulosvastuullisia digimarkkinoinnin toimenpiteitä.

Tulosvastuullinen digimarkkinointi jatkuu

Kranun toiminta ei sinällään lakkaa, mutta toiminta Kranu-hattu päässä vähenee huomattavasti, ellei jopa kokonaan, mutta yritys kuitenkin jatkaa vielä olemassa oloaan. Minulle on ollut aina tärkeää tuottaa tuloksia asiakkailleni ja ennen se saattoi tarkoittaa esimerkiksi tietyn hakukonesijoituksen lupausta tietyksi ajaksi tiettyyn päivään mennessä tai rahat palautetaan. Jatkossakin pidän tärkeänä tulosvastuullisuutta, koska digimarkkinointi on ollut aika moinen villi länsi ja usein saan kuulla asiakkaideni edellisistä pettymyksistä.

Hakukoneoptimointi on vain yksi monista työkaluista

Huomasin kauan sitten, että hakukoneoptimointi on vain yksi monista työkaluista, joilla verkossa voi tehdä lisää myyntiä. Optimointi on jokseenkin turhaa jos sivusto itsessään ei käännä vierailijoita tai liikennettä rahaksi. Aloin aikoinani etsiä yhteistyökumppaneita verkkosivustojen kehittämiseen ja mm. Facebook-mainontaan liittyen. Lopulta tutustuin Myyntikuution henkilöstöön ja yhdessä aloimme rakentaa suurempaa kokonaisuutta.

Liidimylly syntyy

Kokeilimme erilaisia vaihtoehtoja ja hetken aikaa olimme ihan perinteinen digimarkkinoinnin yritys, joka tekee kaikkea ja myy yksittäisiä palveluita. Yksittäisissä palveluissa on useita haasteita. Kuten aikaisemmin mainitsin, käytännössä jokainen osa-alue, kuten Google Ads, SEO, Facebook-mainonta, on vain yksi työkalu. Yksittäin ne tuovat tulosta soveltuvissa tilanteissa, mutta pitkällä aikavälillä yhden työkalun merkitys ei ole enää kovin suuri.

Ostaessaan apua eri työkalujen käyttöön tai ylläpitoon asiakas on usein liian paljon mukana ja kuluttaa kallista aikaansa monenlaiseen turhaan. Myöskin, jos osa-alueet on ostettu eri toimijoilta, niin heidän yhteispeli ei välttämättä ole saumatonta tai tehokasta. Siksipä siis paketoimme palvelumme Liidimylly-nimen alle yhdeksi suuremmaksi kokonaisuudeksi. Liidimylly ei myöskään ole vain kaikki-saman-katon-alta tarjottava, uudella nimellä naamioitu, palvelu, vaan olemme tehneet tuotekehitystä jo pitkään pysyäksemme kilpailijoita edellä.

Tuotekehitys jatkuu ja minulla on siinä suuri rooli, sillä haluan ratkaista ongelmia ja rakentaa jotain suurempaa. Liidimyllyn perusajatus on aina sama – Kasvata myyntiäsi digitaalisesti tulostakuulla. Peruskonsepti on myös samankaltainen kaikilla asiakkailla, mutta suurimmat erot liidinhankinnassa tulevat B2C- ja B2B-sektoreille. Molemmilla puolilla on omat tehokkaimmat toimintaperiaatteet ja logiikka jota noudatamme. Asiakas ja toimialakohtaisuus tuovat vielä lisämausteensa jokaiseen projektiin.

Mikäli haluat henkilökohtaisesti kuulla miten Liidimylly toimisi juuri sinulle, niin ota yhteyttä numerooni 045 124 1213 ja käydään läpi miten saamme nostettua myyntisi aivan uudelle tasolle!